דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילות למסיבת רווקים 

מאת    [ 19/12/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2739 פעמים ]

וילות למסיבת רווקים!

5 סיבות למה חייבים להשכיר וילות למסיבת הרווקים הבאה שלנו:

1.      וילות למסיבת רווקים זה לא הסלון הפרטי שלנו ואנחנו יכולות להרגיש טיפה יותר בנוח להרעיש ולעשות בלאגן. כמובן שלא להגזים ועדיין להתנהג כמו ליידי וכל זה, אבל בוא נגיד שאפשר לצעוק את שמו של החשפן מעט יותר בקול. השכנים כנראה כבר רגילים לזה...

2.      כשאנחנו משכירות וילות למסיבת רווקות, החל מוילות קטנות ועד לוילות גרנדיוזיות רובן מציעות שירות מאוד מאוד חשוב בסוף הערב:

ניקיון! רוב הוילות למסיבת רווקים או כל מסיבה אחרת מציעות עם התשלום על הוילה שירות ניקיון. אנחנו לא ממליצים כרגע להתחיל להתפרע, לשבור צלחות, לשפוך קולה על הרצפה שתהיה דביקה ולפורר וופלים (או בפלות, איך שמתאים לכן...) על השטיח. ברור שנשמור על רמת בלאגן סבירה ואנושית אחרי המסיבה, אבל עצם הידיעה שיש מי שינקה (אחרינו אחרי שכל המשתתפות הרוגות מעייפות ורק רוצות להניח את הראש שאיזה פינה)

מחממת לנו את הלב ואת המטאטא. אין תענוג גדול מזה!

3.      וילות למסיבת רווקים מציעות לכם מגוון רחב של אטרקציות שכולן מרוכזות במקום אחד: מרבית הוילות מציעות לנו בריכה או ג'קוזי (או שניהם!), שולחן ביליארד, בר, מטבח מאובזר ונוח, מרחב לפעילויות שונות, פלאזמות וכדומה. עם כזה מגוון בטוח שלא יהיה רגע משעמם!

4.      וילות למסיבת רווקים מציעות לכם לרוב את האפשרות המאוד חשובה ובטוחה לבנות במסיבה: לינה במקום! זה מצוין מ-2 סיבות, הראשונה היא שכך אף בחורה לא תעלה על ההגה לאחר ששתתה, גם אם לא עברה את רף האלכוהול המותר בחוק. כי גם אם היא שתתה רק כוסית צ'ייסר אחת, מספיק השילוב של הצ'ייסר עם העייפות לאחר הערב הפרוע להפיל אסון על אחת המשתתפות, והלינה במקום נותנת לבנות את האפשרות לישון טוב לפני שהן חוזרות הביתה ממסיבה פרועה ומהנה. הסיבה השנייה שוילות למסיבת רווקים מציעה לינה היא כדי שהבנות יוכלו לשתות ולהשתחרר מבלי החשש שהן יאלצו לנהוג הביתה ומתוך הסיבה הזו בנות רבות נמנעו עד היום מלשתות במסיבות הללו. מעכשיו הן יכולות לשתות ללא חשש, וככל שהבנות שותות- כך המסיבה מהנה יותר. וזה בננות-מנסיון!

5.      וילות למסיבת רווקים נותנות לכל הבנים כולל הכלה משהו מיוחד מאוד: תחושת התנתקות מכל הקורה בחוץ.

רבת עם החבר? היה לך יום מעפן בעבודה? סתם בא לך שבירת שגרה כל שהיא?

עצם העובדה שכל הבנות הולכות למקום ניטראלי שלא שייך לאף אחד, שנמצא במקום קצת שונה מהסביבה הרגישה שלהן ושמעוצב במעט יותר גירויים ואטרקציות ממה שהן רגילות אליו- כל הדברים הללו עוזרים לבנות להתנתק מכל היום שהן עברו ולהתמקד במאת האחוזים בכלה ובמסיבה.

אין יותר עבודה, אין יותר חבר, אין יותר לימודים. ללילה הקרוב יש בית מלא בהפתעות, כיף וסודות. ואם הקירות בוילות הללו יכלו לדבר הם היו אומרים לכם שבמקום הזה הבנות הכי משתחררות, הכי חופשיות והכי נהנות. כמה שעות של שקט בין כל הבלאגן של היום-יום והשגרה המעייפת. ואין- אין יותר טוב מזה!

 

אז למסיבת הרווקות הבאה שלנו אנחנו מחפשות וילות למסיבת רווקות- ויודעות שהולכת להיות לנו מסיבה שמעמידה את הרף למסיבות הבאות ואת הבנות על הרגליים לרקוד וליהנות!

בהצלחה!

בחינם - יבוא ישיר במחיר מצחיק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב